Walk of Life
Lokaal samen wandelen voor verbinding.
We leven dicht op elkaar, maar voelen ons soms verder van elkaar verwijderd dan ooit. We dragen allemaal iets met ons mee. Stress, verlies, eenzaamheid, het gevoel dat we alles alleen moeten doen. Tegelijk verlangen we naar iets heel menselijks: gezien worden, erbij horen en samen optrekken.
Daarom bouwen we "Walk of Life" aan lokale plekken waar mensen elkaar ontmoeten. Waar je niets hoeft op te lossen en waar iemand gewoon een stukje met je meeloopt.
Samen gaan we naar buiten. We wandelen, ontmoeten, spelen en vertragen. Even uit ons hoofd. Terug naar ons lijf, de natuur en elkaar. Een coach loopt mee. Onderweg ontstaan gesprekken, nieuwe ontmoetingen en het besef dat je er niet alleen voor staat.
Zo groeit iets wat we steeds meer lijken te missen: Verbinding.
Met jezelf, elkaar en met de wereld om ons heen.
Want waarom alleen gaan, als het samen kan?
Ik ben een van de Walk of Life coaches. Elke eerste zaterdag van de maand bied ik een wandeling aan om 10 uur 's morgens.
Heb je interesse geef je dan op via de button boven aan deze tekst.
Wie ben ik als Walk of Life coach:
Jouw gids op het pad: Hoofd uit, hart aan
Herken je dat? Een vol hoofd, dagelijkse hectiek of het gevoel dat je er alleen voor staat?
Soms is een wandeling precies wat je nodig hebt. Even uit de drukte, de natuur in, en ruimte maken voor wat er vanbinnen speelt. Ik houd van gesprekken die ergens over gaan: over wat je bezighoudt, waar je naar verlangt en wat richting geeft aan je leven.
Tijdens onze wandeling zetten we het hoofd uit en het hart aan. We vertragen, het ritme van het lopen brengt direct rust. We verbinden, je hoeft niets, alles is oké. Samen creëren we meer balans en welzijn.
Als trainer, coach en gespreksbegeleider creëer ik graag een veilige plek waar mensen zichzelf kunnen zijn. In Walk of Life komen voor mij veel dingen samen: wandelen, vertragen, ontmoeten en onderzoeken wat ertoe doet. Ik loop graag een stukje met je mee.
Meld je aan een maandelijkse wandeling – want waarom alleen gaan, als het samen kan?