Herken je dat? Een vol hoofd, de hectiek van alledag, of het gevoel dat je er soms alleen voor staat? Wil je beter leren begrenzen, lukt samenwerken niet zo makkelijk met die ene collega, wil je onderzoeken welke volgende stap je wil gaan zetten, of heb je een andere vraag... Als individueel coach ga ik dit graag al wandelend in beweging met je brengen.

Ben je als team je richting kwijt? Ervaar je veel gedoe? En wil je samen groeien en bouwen?

Sta je voor een ethisch dilemma in de zorgverlening? Wil je met elkaar betekenis geven aan kwaliteit en hierop reflecteren met elkaar? 

Of heb je een schokkende gebeurtenis meegemaakt? Of als team een aangrijpende situatie meegemaakt?

Wil je als team samen leren door intervisie of training?

Groei komt graag samen met jou of met het team in beweging. Op weg naar passie, groei en plezier.

 

 

Welkom bij Groei

Mijn naam is Ingrid Sibelt en met Groei verzorg ik individuele coaching, teamcoaching, moreel beraad, intervisie, procesbegeleiding en trainingen.

Dat doe ik voornamelijk binnen zorg en dienstverleningssectoren.

In Groei komen, vanuit mijn ervaring als verpleegkundige en coach en trainer, verschillende bewegingen samen die mijn hart sneller doen kloppen.